donderdag 29 augustus 2013

Mooie teksten

' Eens een heel ander iets'.

Vandaag tijd voor een ander soort onderwerp. Mijn hoofd is leeg en het is ook wel eens leuk om iets anders te doen. Iets leuks. Gewoon eens een mooi kletspraatje naar mijn trouwe lezers.

Ik zocht een foto voor de post van vandaag, En kwam deze tegen. Ik ben het er voor de helft mee eens, En daarom sprak het me aan. Het is een gedurfde tekst met een diepheid aan gevoelens.

Het doet me denken aan vroeger. Toen keek ik inderdaad naar monsters onder mijn bed. Maar in het echt zijn het natuurlijk mensen zelf die een hoop verzieken voor anderen. Sommige mensen maken ons banger dan kleine kinderen voor die monsters.

Nog eentje die ik zag was deze :
lili

Als er een ding is wat ik geleerd heb in mijn korte leven, Is dat iedereen uniek is. Iedereen is mooi op een hele eigen manier. Respecteer een ander, Want dan pas kun je jezelf ook echt respecteren.


En de laatste die ik met jullie wil bespreken :
Fotos da Linha do tempo | via Facebook

Ik vind deze enorm mooi in de zin van liefde. Ik heb zelf nog nooit zoiets gevoeld als voor eeuwig bij iemand willen zijn, Maar dat komt ooit nog wel. Ik vind dit een prachtige zin, Met veel betekenis.

Wat is jullie allermooiste zin?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten