dinsdag 24 september 2013

Ditjes en datjes

' Do whatever makes you happy.

Hoi allemaal. Vandaag weer even een ander soort item. Ik heb vandaag een fotoshoot gehouden met mijzelf. Dat doe ik wel vaker om hier bijvoorbeeld mooie profielfoto's uit te halen. Erg leuk om te doen!

Soms is het frustrerend. Je schiet 50 foto's, en uiteindelijk zijn er maar 3 die echt mooi zijn. Op dat gebied ben ik ook wel kritisch. Vaak gebruik ik er ook maar een paar van.

Toch is het mooi als er weer 2 of 3 foto's gelukt zijn. Dan voel ik me altijd weer happy. Vaak bewerk ik ze nog wel na met een programma of tool. Ook gebruik ik vaak bijsnijden.

Vaak ga ik met thema's aan de slag. Ik neem een bepaalde houding aan op de foto of kleed me anders. Dit keer wilde ik een rauwe foto maken. Dat is het onderstaande geworden.

Tegelijk heeft de foto ook wel iets liefs omdat ik weg kijk.

Houden jullie wel eens een fotoshoot met jezelf? Hoe pak jij dat aan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten