donderdag 17 oktober 2013

Foto van de week

'Een kusje van de liefste.

Soms heb je van die dagen. Je zit er helemaal door heen en je weet niet meer wat je moet doen. Je voelt je slecht, alleen of onbegrepen.

Vaak is dan wat je nodig hebt een kusje van de liefste. Een knuffel en dat beetje begrip.

Ik heb nog geen vriendje, Maar als ik me rot voel weet ik dat ik altijd bij mijn moeder terecht kan. Dat zij me omhelst en dat kusje geeft.

Het voelt goed om je te beseffen dat dat soort mensen altijd in de buurt zijn. De mensen die om je geven en voor je klaar staan. 

Deze foto van de week doet me denken aan zoiets. Hoe super het zou zijn om de liefde van je leven te hebben. Maar ook hoe super het is als je dat niet hebt en tevreden moet zijn met de mensen die je wel hebt. Nu op dit moment.

Wees niet bang. Vraag vandaag eens om een kusje. Dan krijg je er vast een terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten