woensdag 2 oktober 2013

Fotografie met het thema strand/beach

'' Beach, air sand in your hair.

Hoi allemaal. Vandaag een dromerige post over een van mijn favoriete fotografie thema's het strand !

Echter, en jammer voor mij is hier geen strand te bekennen. Ik genit daarom van die kiekjes die ik kan nemen als ik op vakantie ben. Ik kan uren wandelen over het strand, En als iemand die volwassen wordt geacht nog steeds schelpen zoeken. Ik spaar ze en leg ze naast mijn souvenir. Mijn bootje uit Friesland.

Ik mis het soms, het strand en de mooie foto's die je daar kunt maken. Soms denk ik terug aan de tijd dat ik daar liep al was het maar in Nederland.

Welke herinneringen heb jij aan het strand? Heb jij mooie strandfoto's?
Never stop dreaming
Goodbye summer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten