dinsdag 15 oktober 2013

Spreuk van de week

' Lets think about that.

Ik zocht er weer een voor jullie op. Een spreuk van de week.

Wat is jou verhaal? Je hebt vast niet alleen maar toffe dingen meegemaakt in je leven he? Misschien een gevoelig onderwerp. Maar wel een goed onderwerp voor vandaag.

Ik zag dit plaatje en er gebeurde precies wat zo'n plaatje moet doen. Het moet je aan het denken zetten.

Ik zie ieders leven als een boek. Mijn gedachten zijn op de poëzie gericht en gaan daarom soms nogal ver en diep denkend.

Ieder leven is een boek. Het begin is geschreven, Het einde is leeg. Iedereen schrijft zijn eigen leven en vult dat in op een manier die bij die persoon past. 

Mensen oordelen altijd hard- Te snel. Maar mensen weten vaak niets van de binnenkant van zo'n boek, Alleen maar van de buitenkant. Het uiterlijk. Daarbij hoort ook hoe iemand zich in het eerste opzicht gedraagd.

Wie zal beginnen te lezen in dat boek, Zal weten hoe iemand echt is. Wat iemand heeft meegemaakt en waarom iemand zo is zoals die is. 

Dit plaatje : Maybe it's not about the end. Maybe it's about the story liet mij daarover nadenken. Denk eens na over iemands verhaal voordat je oordeelt.

Daarbij komt ook nog eens. Denk na als persoon over wat je met je leven wilt. Wat wil ik bereiken? Maar sta niet te veel stil over het einde. Het einde is onbepalend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten