zondag 17 november 2013

Extra TAG. Common White Girl

'Tag It slow.

Tags. Ik ben er dol op. Meestal heb ik alleen niet zo veel zin om ze over te nemen. Ik zag de Tag Common White Girl echter al een tijde staan bij : Gotobeautshon. De Blog van Quinta. Later zag ik hem ook bij Lisanne van Journalisje. Natuurlijk kan ik dan niet achter blijven. Daarom een extra artikel voor vandaag.

1. Wat is jou favoriete Starbucks drankje? : 

Ik ben een echte koffiefanaat. Drink al koffie sinds mijn 12e levensjaar en ben er sinds die tijd ook nooit meer mee gestopt. Iedere avond drink ik een bakje, en heel soms tussendoor ook nog. Het wordt de hoogste tijd dat ik een keer naar Starbucks ga, want ik ben er nog nooit geweest. Mijn favoriet zou zeker iets zijn met karamel en/of chocolade frapuccino.

2. Hoe lang duurt het voor dat je klaar bent in de ochtend ? :

Meestal met aankleden, wassen opfrissen en make-uppen drie kwartier tot een uur. Ik heb inprincipe maar weinig tijd omdat ik veel reistijd heb en er niet nog eerder uit wil. Ik heb dus drie kwartier maar vaak ben ik sowieso een uur bezig. Ongeveer een kwartier/ 20 minuten met mijn make-up.

3. Hoeveel selfies maak je per dag ? :

Ik maak veel selfies. Niet iedere dag standaard mega veel. Vaak meer in het weekend, dan maak ik er meerdere in een hele shoot. Vaak vooral voor mijn blog. Per dag maak ik ook nog foto's voor mijn dagboek. Ik maak dus meestal 2/3 selfies per dag.

4. Hoeveel Instagram followers en foto's heb je? :

Ik Instagram nog maar sinds een tijdje, Ik vind het een leuk concept. Ik follow vaak meer mensen dan dat mensen mij followen. Ik vind dat niet zo erg, ik doe het niet voor de roem ofzo. Ik heb 11 foto's, 38 followers en ik follow zelf 102 mensen. Best weinig foto's dus. Ik vind het niet zo erg, Ik ben niet zo vaak bezig met Instagram.

5. Zeg je wel eens hard op lol of omg? :

Ja , best wel vaak eigenlijk. Lol zeg ik eigenlijk het meest. Vooral thuis als ik eerlijk ben. Omg zeg ik steeds minder vaak. Vind ik een irritant woordje haha.

6. Draag je soms meer dan 1 keer hetzelfde kledingstuk? :

Ja. Mijn moeder wast zich een ongeluk. Ik wissel wel vaak met verschillende combinaties. Vandaag doe ik een gele trui boven een broek aan, en morgen doe ik bijvoorbeeld een ander shirtje aan. Ik draag een trui/broek meestal 2/3 keer voordat het in de was gaat, Tenzij ik erg gezweet heb of het vies geworden is.

7. Ben je racistisch ?

Nee, ik vind mezelf best open. Tuurlijk plaatst iedereen wel eens een opmerking over, kijk daar heb je weer zo'n stelende Marokkaan. Toch vind ik dat je iedereen een kans moet geven, Iedereen kan een goed persoon zijn. We zijn allemaal mensen.

8. Hoeveel Tweets heb je ?

Ik heb 4.616 tweets. Ik moest mijn gegevens wel even weer zoeken. Ik twitter nooit meer! Er was een tijd dat ik dat wel deed. Als ik me niet goed voelde, een slechte dag had tweette ik het. Ik zag laatst hoe depressief dat er uit zag. Bovendien vind ik twitteren ook niet meer zo leuk en nuttig.

9. Instagram, Twitter of Tumblr?

Volgens mij is Tumblr meer gericht op de fotografie met mooie plaatjes, afbeeldingen en teksten. Instagram en Twitter zijn leuk, maar voor mij niet zo interessant. Van Tumblr ben ik zelf geen lid. Ik denk dat ik er toch voor kies met het oog op fotografie.

10. Wat doe je het meest in je vrije tijd? :
Als ik geen huiswerk hoeft te maken ben ik dol op me-time. Lekker mijn oliebrander aansteken, lampionnetjes aanzetten en bloggen of website's bouwen en foto maken of bewerken daarvan. Als ik daar niet mee bezig ben mag ik ook graag lezen of film kijken.

11. Wie zijn je favoriete youtubers? :

Ik kijk veel beauty filmpjes maar een echte favoriet heb ik niet. Ik kijk onder andere naar VeraCamilla, Mascha en Teske. Toch lijkt het me moeilijk om niet te studeren en de hele dag over nieuwe make-up aan het praten zijn. Ik vind alleen maar Beauty ook niet leuk. Als ik een echte favoriet moet noemen is dat Serena van BeautyLab. Zij maakt ook geregeld lekkere filmpjes over koken en bakken en die vind ik zelf het allerleukst.

12. Hoe vaak doe je je nagels? :

Dat verschilt nogal. Vaak doe ik er iets op, slijt het eraf en duurt het door school en drukte lang voordat het er af wordt gehaald. Soms ook lui-heid haha. Meestal als ik het netjes bijhoud lak ik mijn nagels 2 keer in de week. 

13. Ben je een shopaholic ? :

Ja onwijs. Echter let ik altijd wel erg op mijn geld. Ik heb niet veel te besteden en probeer mezelf wel te weerhouden. Vaak koop ik veel dingen die ik niet nodig heb, Toch heb ik niet vaak spijt gehad van een aankoop. Ik moet mezelf wel in de hand houden. Soms kom ik met net te veel shoppers weer. Ik heb vooral een zwak voor de Action, kruidvat & de Xenos.

14. Hoe vaak heb jij mean - girls gezien ? :

Eerlijk ? Ik geloof een keer de halve film. Vind er niet zo veel aan :)

15. Heb je veel kleren ? :

Ik heb best een grote kast. Mijn kast bestaat uit twee delen en een middenstuk. Ik heb er veel inzitten maar kan ook slecht afstand doen van dingen die soms te strak of te klein zijn. Ik kan ook nooit veel kleren in mijn kast vinden als ik iets moet uitzoeken. Een echt meiden - issue.

16. Maak je voordat je gaat eten wel eens foto's van je eten ? :

Soms wel. Vaak als ik iets gebakken of gekookt heb. Vaak schrijf ik hier artikelen over op mijn website en deel dan met jullie wat ik gemaakt heb en hoe je het maakt. Ik merk dat veel lezers dat leuk vinden.


17. Draag je elke dag make- up ? :

Lang, lang nog niet. Maar sinds een jaartje ja! Ik wilde nooit iets van make- up weten. Sinds dat jaar heb ik wel ontdekt dat make - up niet altijd iets is om je gezicht mee te verbergen, maar om je gezicht een beetje op te fleuren! Ik durf na al die jaren zonder make- up toch nog steeds wel zonder make- up de deur uit en doe dat ook wel eens.

18. Wat zijn je gemiddelde cijfers op school ? :

Wij werken nog weinig met cijfers. Soms krijgen we ze nog wel. Laatste keren heb ik 7's en 8 en gehaald. Niet slecht dus.

19. Hoe doe je je haar altijd ? :

Mijn haar is een ramp. Meestal heb ik het in een staart of knotje. Vrienden van mij vinden dat ik het vaker los moet doen. Meestal wordt het dan heel dik, pluizig en kroezig. Ik doe het wel eens maar dan vaak met een beetje mouse om het niet te dik te laten worden.

20. Zie je er altijd goed uit? :

Ik ben erg onzeker over mezelf. Heb er lang over moeten doen om een klein beetje zekerder te worden en nog steeds is dat soms moeilijk. Ik doe nu wel meer aan mijn uiterlijk dan eerst en vind het ook belangrijk. Ik vind mezelf er meestal wel verzorgd uit zien. Om te zeggen dat je er altijd goed uit ziet vind ik een tweede. Iedereen heeft wel eens een off- day.


Vragen overgenomen van Quinta van Beautyshon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten