vrijdag 15 november 2013

Viva la paradise

' Helemaal wauw.

Uren kan ik er over dromen. Het perfecte strandplaatje. Paraderen door het zand dat plakt onder je voeten, het ruisen van de zee en de slippers met bloemen die tussen je vingers bungelen.

Even wegdromen moet kunnen. Je kunt soms verdrinken in dat soort foto's en gedachten. Ik ben toe aan een prachtige vakantie. Zon, zee strand. Eigenlijk verheug ik me ook onwijs op de kerstvakantie.

In ieder geval een vakantie. Ik moet eerlijk zijn dat ik dacht dat het beter zou worden in deze nieuwe periode. Dat ik meer tijd had om te bloggen enzo. Helaas valt dat flink tegen. 

Mijn school is groot en vol drukte. Gelukkig is er ruimte voor creativiteit. Vandaag zijn we begonnen met onze eigen legpuzzel maken. Zo leuk!

Ik zal foto's maken van het ontwerp en het uiteindelijke resultaat. 

Waar zouden jullie graag eens foto's van zien? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten