woensdag 15 januari 2014

TAG : Instagram



Hoi allemaal! Ik zag deze TAG bij Serena Verbon van BeautyLab, en vond hem wel leuk. Ik gebruik Instagram zelf niet zoveel, maar vond de TAG wel heel geschikt.

Wat is je Instagram gebruikersnaam en waarom?

Mijn gebruiksnaam is RosanneJudith18. Een logische keuze, want ik gebruik Rosanne Judith voor bijna alles. Het is mijn voornaam, en mijn tweede naam. Veel mensen denken dat Judith mijn tweede naam is, maar ik gebruik het als schuilnaam omdat ik mijn achternaam 1. niet zo mooi vind, en 2. nogal persoonlijk vind. 18 is natuurlijk mijn leeftijd.

Hoeveel foto's plaats je per dag of per week?

Redelijk weinig, misschien 1 of twee per week, maar vaak kom ik daar niet eens aan. Per uitzondering soms 2 per dag. Soms weken niks, ik ben niet zo'n verslaafde Instagrammer.

Wat is je lievelings Instagram foto?

Omdat ik er best weinig heb, was dat moeilijk kiezen. Opzich heb ik er wel een aantal, maar geen pagina's vol. Ik kies dan toch uiteindelijk voor de Dcember foto, omdat het net een sprookjes foto is van een professionele fotograaf. Ik ben er wel een beetje trots op.

Welke foto heeft de meeste likes ontvangen?

Niet de bijzonderste foto, maar wel eentje waar veel tijd en geduld in gezeten heeft! namelijk, de lamp op de logeerkamer. Mijn vader is er uren mee bezig geweest, maar het resultaat mocht er zijn. Deze foto heeft 9 likes.


Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?

Geen enkele eerlijk gezegd!

Welke celebrities volg je op Instagram?

Geen enkele omdat ik mij eigenlijk weinig bezig hou met celebrities. Ik volg wel beautybloggers zoals Vera Camilla en The make up spot.


Welk Instagram filter gebruik je het meest?

Amaro, deze maakt de foto een beetje paars blauw. Zoals de lampfoto hierboven.

Welke Hashtags gebruik je het meest?

Ik gebruik niet zo vaak dezelfde hashtag voor iets. Toen ik ging checken zag ik ook niet een dezelfde, ik weet het dus niet.

Laat je laatste Instavideo zien :

Ik heb geen instavideo's omdat ik nog steeds niet heb kunnen ontdekken hoe dat werkt haha.

Volg je ook dierenacounts?

Nee helaas niet, lijkt me wel geinig!

Welke bedrijven volg je op Instagram?

Geen enkele!

Heb jij veel familieleden op Instagram?

Nee niemand doet aan Instagram, haha



Op veel vragen had ik niet zoveel leuke antwoorden, dat is wel jammer. Misschien moet ik wel iets meer aan Instagram gaan doen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten