donderdag 22 augustus 2013

Druk & Drukker

Beach 'Deze hectische dagen'.

Hoi Allemaal! Excuus dat dit item zo laat online komt, Maar ik was vandaag gewoon erg druk met van alles. Daarvandaan heb ik ook maar besloten om morgen weer een goed item te plaatsen met een handig trucje, Maar het vandaag bij een gezellig kletspraatje te houden.

Ik ben vandaag heerlijk wezen shoppen met mijn moeder. Het kan zo ontzettend leuk zijn om gewoon eens een dagje uit te gaan met je mams! Ik kan goed met mijn moeder opschieten, En vind dingen met haar doen dan ook altijd erg leuk.

Veel dingen en omstandigheden liepen vandaag samen waardoor het een druk dagje is geweest. Ik heb er opzich geen moeite mee. Ik doe nu al best lang niks, en heb ook al in totaal zo'n 2 maand vakantie. Om niet vast te roesten achter mijn bureau is het dus ook wel eens belangrijk om lekker druk te zijn met van alles en nog wat.

Morgen begint de dag lekker rustig, In tegenstelling tot vandaag. Morgen ga ik met mijn zus de stad in. Ze heeft een verassing voor mij, Waar ik best benieuwd naar ben! Morgen wordt wel de derde dag op rij dat ik dan de stad in ben, Maar verassingen zijn natuurlijk gewoon leuk.

Dit weekend volgt mijn verjaardag en dat vergt de nodige voorbereidingen. Er moeten boodschappen worden gedaan etc. Omdat ik 18 wordt moet er veel geregeld worden, Omdat ik dingen zelf moet gaan betalen.

Volgende week moet ik alweer naar school heen. Gelukkig ben ik Maandag nog vrij, Maar Dinsdag moet ik er wel heen voor een test. Woensdag ben ik opnieuw vrij & Donderdag volgt mijn officiƫle schooldag. En wat doen jullie de aankomende dagen?

Greatings. Rosanne Judith.

1 opmerking:

  1. Klinkt leuk! Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag! :D

    Liefs, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen