zondag 11 augustus 2013

Let's welcome you, To my world.

Fotograferen, Mijn passie.



Fotograferen is mijn Hobby. Wie ik ben, Mijn passie. Ik droom vaak weg bij de gedachte aan een eigen fotostudio, een professioneel fototoestel en prachtige portretfoto's. Maar voor dat werkelijkheid kan worden moet ik oefenen, heel veel oefenen. Sparen, en nog meer oefenen. Om met jullie te delen wat ik graag doe, Heb ik deze bestaande plek getransformeerd tot een foto website. Een nieuw motto, en een frisse start.

Goed, Bij deze dan ook een voorstel rondje. Mijn naam is Rosanne, 18 zomers oud & zoals te zien is, gek op fotograferen. Ik heb erg veel hobby's. Zo schrijf ik ook al weer 8 jaar lang gedichten, ben ik veel bezig met het bewerken van foto's en plaatjes en vind ik het heerlijk om leuke dingen te doen met vriendinnen en te winkelen. Mij te wanen in een oase van rust met een goed boek, lekker te pingelen op de gitaar, te zingen of eens compleet uit mijn plaat te gaan en me als een idioot te gedragen ( als niemand het maar te zien krijgt ).

Ja ik heb nogal wat hobby's. En fotograferen is er een van. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet bepaald het allerduurste fototoestel heb. Maar ik ben er flink op vooruit gegaan in vergelijking met mijn webcam of mijn mobiele telefoon. 

Wat ik het liefste fotografeer? 'Tsja dat hangt van de stemming af en het moment zelf ' . Vaak zet ik mezelf op de foto, maar ook foto's van de natuur nemen vind ik prachtig. Helaas heb ik niet zo vaak de kans om de natuur op z'n mooist in de picture te zetten. Ik woon in een stad waar dat eigenlijk niet zo mogelijk is. Toch wil ik die mogelijkheid vaker op gaan zoeken, gebouwen zijn wellicht ook interessant.

Ook wil ik wat meer gaan oefenen bij het fotograferen van andere mensen. Met wat lef, en wat inspiratie kan dit mijn hobby wat vooruit helpen, En misschien iets dichter bij mijn droom helpen.

Maar toch, dromen blijven dromen he?. En ik vind het soms best moeilijk om wij een website of blog dagelijks met iets te komen. Vaak lukt dit in het begin wel, maar daarna vergeet ik het weer of komen er andere dingen bij. Ik ga mijn best doen, en jullie gaan het zien.

Dear Greatings, Rosanne Judith.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten