maandag 12 augustus 2013

Mijn vakantie in Italië

' Dit jaar wordt het anders' .


Ieder jaar denk ik het bij mezelf, Zeg ik het bijna hardop als een belofte aan mezelf. Dit jaar wordt anders. Dit jaar zit ik niet saai in een stoel, in mijn eentje het vijfde boek uit te lezen in een paar dagen tijd. Dit jaar maak ik vakantie vrienden en heb ik lol. Maar nee, Ik moet me erbij neerleggen. Want als ik diep in mijn hart kijk, weet ik zelf ook wel dat ik daar te verlegen voor ben.

Het is niet dat ik mezelf niet kan vermaken ofzo. Ik geniet juist van de mooie dingen die ik in de picture kan zetten, zoals het vogeltje hierboven. Maar soms heb ik het idee dat ik het beter zou moeten doen, dat ik beter zou moeten willen. Want als ik zelfs al tegen vogels begin te praten, is het einde zoek.

Dusja. Dit jaar was niet anders. Maar volgend jaar dan wel?. Volgend jaar wil ik graag alleen thuis blijven. Daarom moet ik me het hele jaar door keihard inzetten om vakantiewerk te vinden, want dan mag het. Volgend jaar ben ik bijna 19 tegen de tijd van de vakantie. Dus laat ik hopen dat het me lukken gaat.

Het plan is om volgend jaar iets leuks te gaan doen met mijn beste vriendin/ Mijn tweede zusje zegmaar. Ik wil graag een weekendje of een weekje met haar ergens in een huisje, en het dan super gezellig maken. Winkelen, zelf boodschappen doen en koken. Maarja dan moet het geld er wel zijn.

Oke, ik moet eerlijk zijn. Ik droom te veel. Wil van alles waarvan ik niet weet of het wel lukken gaat. Maar alles begint met een droom in mijn ogen. En als je er actie achter zet, en je wilt het echt graag... Geloof ik diep in mijn hart dat iedereen zijn of haar dromen kan waarmaken. Zolang je het maar niet opgeeft.

Dus wat zeg ik volgend jaar? ' Dit jaar wordt het pas echt anders ' . 


Dear Greatings. Rosanne Judith.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten