donderdag 19 september 2013

De foto-wedstrijd

'weer eens een frisse wind.

Hoi lieve lezers. Een beetje laat, Maar dat is het helemaal waard vandaag. Vandaag heb ik iets anders voor jullie dan anders. Iets unieks en speciaals.

Ik loop al langer met het idee voor een foto wedstrijd rond. Ik weet alleen niet of er veel belang bij is. Daarnaast komt nog een volgend aantal vragen. Hoe ga ik het aanpakken? Valt er wat te winnen?

Omdat ik vandaag niet zoveel inspiratie heb wil ik jullie lezers, Iets vragen.
Hebben jullie belang bij zo'n wedstrijd? Wat zou je willen winnen? Hoe moet zo'n wedstrijd eruit zien? You decide!

Natuurlijk kan ik geen dure prijzen weg gaan geven. Maar ik wil mijn lezers best blij maken met kleinigheden. Laat het vooral weten. Mocht er helemaal geen interesse zijn gaan we lekker verder waar we gebleven waren haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten