vrijdag 20 september 2013

Het krasjes effect

'Its years ago.

Hoi allemaal. Meer dan een jaar geleden had ik een uitleg voor het krasjes effect online staan op mijn andere website. Inmiddels is dit verwijderd. Vandaag wou ik met jullie dit effect terug gaan roepen uit de oude doos.

Zoek een afbeelding en open deze in Photofiltre.

Nu zoeken we een texture met een krasjes effect. Ik gebruik deze.

Sla de texture op op je computer en open deze ook in Photofiltre.

Klik nu met je rechtermuisknop in de krasjes texture en kies kopiƫren. Klik de texture nu weg.

Nu ben je weer bij je eigen afbeelding. Klik met de rechtermuisknop in de afbeelding en kies plakken. Je texture staat nu over je afbeelding heen.

Klik nu wederom met je rechter muisknop in je afbeelding en kies options.
Speel nu wat met de schuiver bovenaan om te kijken hoe zichtbaar je het effect wilt hebben. Vind je het in orde klik je op ok. Je afbeelding is nu klaar om op te slaan.
Mijn eindresultaat :


Wat vinden jullie van het krasjes effect?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten