zaterdag 21 september 2013

kinderfoto's

'De ene foto is genant, De ander superschattig.

Kinderfoto's, Wie heeft ze niet. De ene foto is genant en de andere super schattig. Vandaag wil ik het met jullie gaan hebben over wat kinderfoto's. Ik spotte gister al een foto op teskuh.nl over dit onderwerp. Ik ga mij er ook aan wagen.

Op de foto hier boven ben ik volgens mij een jaar of 6/7. Ik was altijd supertrots als ik met mijn grote zus op de foto mocht. Ik vind dit ook een hele lieve foto. Het laat precies zien wat ik toen graag droeg qua kleding. Mijn favoriet kledingstuk was toen een tuinbroekje. Ook had ik mijn gouden oordbelletjes in. Ik vind deze foto heel mooi.


Op deze foto was ik alweer wat ouder. Hoe oud weet ik niet precies. Ik was graag buiten. Spelletjes met de bal of springtouw waren favoriet. Het gele jasje dat ik draag komt me niet bekend voor. Hier kon je al goed zien hoeveel krullen ik had.

Op deze foto ben ik erg vrolijk. Ik zit naast mijn zus. Dit was op de vaste camping waar we altijd heen gingen. Er was niet vaak wat te doen, Dus als er iets leuks was was het feest. Ik vind mijn haar hier onwijs mooi zitten. Het is mooi lang en het is gevlochten. Ik denk dat dat toen al een goede oplossing was voor mijn dikke haar, Lekker vlechten.

Ik sping een beetje van de hak op de tak qua leeftijden. Ik was hier weer wat jonger. Ik vind deze foto zo mooi omdat ik zo'n mooie dos krullen heb en zo'n schattige pyjama draag. Helaas was ik hier nog niet geopereerd aan mijn ogen. Toch heb ik elke keer als ik deze foto zie zo'n aaaah momentje.
De mooiere foto's zijn toch de foto's samen met mijn familie of met mijn zus. Ik vind deze ook zo mooi. Je ziet hier echt dat ik een goede band heb met mijn zus. Ik was hier denk ik een jaar of 3.
Dit was op vakantie in Turkije. Ik was hier een beetje boos. Ik geloof dat ik hier 10 of 11 jaar was. Ik vind mezelf er hier echt wel heel anders uit zien. Helaas was het die dag ook niet zulk mooi weer.

Hebben jullie foto's uit de oude doos? Hoe kijken jullie hier op terug?






1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto waar je mee begint. De anderen zijn ook leuk hoor. Je was echt een schattig kindje met die krullen. En eigenlijk ben je het nog. Wel leuk om te zien hoe je gegroeid bent tot wat je nu bent. En Roos ben je boos? Pluk een roos en zet die op je hoed. Dan ben je morgen weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen