maandag 16 september 2013

De voordelen van Artistic Blur

'Je kunt hiermee zelfs onzuiverheden wegwerken in sommige gevallen.

HoiHoi. Vandaag voor jullie wederom een interessant item. Ditmaal over vervaging toepassen op een foto. Omdat ik zelf artistic blur vaak gebruik, Wil ik met jullie bespreken waarom ik deze blur fijn vind en uiteraard hoe het toegepast dient te worden.

Open je foto in photofiltre.
Volg de volgende stappen :
Sla nu je afbeelding op.

De afbeelding is nu niet gelijk mooier. Maar in bepaalde gevallen is dit wel zo. Kijk maar naar het volgende :

Dit is niet meteen mijn mooiste foto. Ik vind mijn huid er ook niet super uitzien. We passen artistic blur toe.

Wat vinden jullie hiervan? Zou je overwegen deze optie te gebruiken of wil je het liever zo laten als foto zijnde? 






1 opmerking:

  1. Mooie optie Roos. Foto's kunnen wel eens hard overkomen. Met deze optie kun je het weer wat aangenamer maken. Goede uitleg weer.

    BeantwoordenVerwijderen