maandag 30 september 2013

Swirl

' Just another day to swirl.

Hoi allemaal. Vandaag ben ik laat met postten. Mijn vrachtwagen vol met huiswerk ging voor. Gelukkig heb ik een gaatje kunnen prikken voor dit bijzondere item.

Zoek een afbeelding en open deze in Photofiltre.

Zoek een swirl via bijvoorbeeld google. Ik heb deze :

Open ook de swirl in Photofiltre.


De swirl die ik heb gekozen is redelijk aan formaat. Ik pas daarom de grootte aan. Ik klik met mijn rechtermuisknop in de afbeelding en kies Image size (Afbeelding grootte). Ik pas de swirl aan naar 300 omdat de afbeelding die ik gebruik erg klein is.

Kopiƫr nu de swirl en klik deze weg. Klik nu met je rechtermuisknop in je plaatje/afbeelding en kies plakken.


Klik nu met je rechtermuisknop in de afbeelding en kies options. Speel met de schuiver bovenaan totdat je het oke vind en klik op ok.

Sla nu je plaatje op!

Hoe leuk vond je de uitleg van vandaag?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten