maandag 7 oktober 2013

Foto's in de tijd

'Its a career.

Hoi allemaal. Vandaag een artikel over foto's in de tijd. In mijn leven heb ik een heleboel foto's van mezelf geschoten,

Het begon allemaal met mijn eerste webcam.Ik kocht het van mijn verjaardagsgeld en kon mijn geluk niet op. Hoe oud ik hier was weet ik niet. Ik vind mezelf wel enorm veranderd.

Nog wat webcam kiekjes.


Met die webcam kiekjes heb ik ook onwijs lang gedaan. Soms baalde ik wel dat ik geen andere foto mogelijkheden had.

Iets later begon ik foto's te maken met mijn mobiel. Helaas kreeg ik deze niet op de computer waardoor ik nog steeds webcam afhankelijk was. Als ik de kans had met leuke dagen zoals carnaval konden anderen kiekjes voor mij maken.

Ik moest het nog steeds hebben van mijn webcam, camera van een ander, vakantiekiekjes en dat soort dingen, Later ging ik foto's maken met mijn smartphone. Dat waren de eerste foto's die ik op de computer kon zetten.

En nu na al die jaren heb ik een echte camera. Een spiegelreflex. Mijn trots. Het heeft even geduurd. Maar ik gebruik hem dan ook super veel en neem hem overal mee naar toe.

Welke foto processen hebben jullie doorlopen voordat je echt mooie foto's kreeg?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten