zondag 27 oktober 2013

Het einde van de vakantie

'Te snel voorbij.

Hoi allemaal. Misschien klinkt het jullie bekend in de oren. Deze vakantie ging voor mij zo belachelijk snel voorbij! Nog even doorzetten volgende week. Dan heb ik namelijk een week school en daarna bufferweek. Dan is het vaak erg rustig en ben ik soms ook nog vrij.

Ik wilde vandaag een onderwerp wijden aan een fotoshoot. Ik kwam er eigenlijk achter dat ik daar redelijk weinig over te vertellen heb haha.

Ik nam wat foto's in de kamer hier naast. Het punt wat ik eigenlijk wilde maken is. Heb je niet zoveel geld? Speel dan zelf voor fotograaf! Misschien niet zo'n slim artikel omdat de meesten van jullie zoiets vast zelf ook wel bedenken.

Volgende week dus wel even wat minder tijd om complete fotoshoots te houden omdat ik dan een soort toetsweek heb. Wat deden jullie in de vakantie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten