vrijdag 25 oktober 2013

Kladblokfoto maken

' Een creatief werkstuk.

Hoi allemaal. Gister had ik het er al even over. De video die ik online had gezet waarin ik uitleg hoe je een kladblokfoto maakt. Het klinkt in het eerste opzicht vreemd. Het effect is echter erg leuk en origineel.

Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg. Uiteraard kan ik mijn skills nog flink verbeteren. Laat me weten of jullie vinden dat ik het goed uitleg, voeg tips toe en laat me weten of jullie vaker een item in videoform online willen zien.

Helaas lukte het wederom niet het filmpje hierin te krijgen. Dat betekent dat jullie het met een link moeten doen. Jullie kunnen de video bekijken via mijn kanaal Sanne Ede. Ik heb eigenlijk een apart kanaal voor computer video's/ uitleg video's op dit gebied. Helaas kan ik daar niet meer in komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten