zaterdag 5 oktober 2013

Plaatje van de week

' He is my hero, still.

Hoi allemaal. Vandaag het plaatje van de dag. Iets persoonlijks heeft dit plaatje mij gebracht vandaag. Ik bespreek de insides en outsides met jullie.

Harry Potter, Altijd mijn held geweest. Als kind kon ik al mijn fantasie kwijt in die ene personage. Ik verslond de boeken en las ze opnieuw, opnieuw en nog eens.

Gek dat ik Harry Potter nog steeds bewonder. Mijn moeder wilde ze niet voorlezen die boeken, te lastig zei ze toen ik klein was.

Iedere verjaardag op rij kreeg ik een boek van een kennis. Op mijn 6/7 e jaar kreeg ik mijn eerste boek. Vanaf die leeftijd kreeg ik er elk jaar een. op mijn 13 e jaar was ik ongeveer uitgespaard.

Dit plaatje doet me denken aan die tijd. Ik kijk nu nog steeds de films. Ik heb de boeken al een tijdje niet meer gelezen, maar dit plaatje voelde voor mij zo vertrouwd en eigen dat dit wel het plaatje van de week MOEST worden.

Waarmee zijn jullie opgegroeid?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten