zaterdag 12 oktober 2013

Plaatje van de week

'En plots was het...

Zaterdag!.  

Sorry dames en heren. Soms vergeet ik gewoon door alle drukte hier iets neer te zetten. Het studentenleven is zwaar en eet me soms op haha.

Gelukkig wel weer een foto van de week. Het is nou al een tijdje herfst en de kou slaat toe. Dit plaatje past daar mooi bij.

Dat het nou kouder wordt wil niet zeggen dat we depri moeten gaan zitten staren uit ons raam. Er zijn zoveel mooie dingen aan de herfst en de winter! I love it!

Chocomelk, die vrolijke muts, kabeltruien, Schaatsen en romantische films mij de kachel. Tjs dat is mijn ideaal beeld zonder de nadelen natuurlijk. Always look on the bride side of life.

Ik kan niet wachten tot ik mijn schaatsen weer uit de kast kan trekken.

Wat vinden jullie mooi aan de herfst en de winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten