vrijdag 22 november 2013

Foto van de week

'All you need is love.

Ieder jaar zing ik het weer rond deze tijd. All I want for christmass is you. Maar ook als het geen kerst is. Liefde is overal. Het is prachtig. Ondanks dat ik niet echt veel van liefde weet voelt het toch goed, het zingt mooi en je verdrinkt in romantische woorden.

Liefde is alles en alles is liefde. Gek eigenlijk dat het hele leven draait om liefde. Ondanks dat sommige er niks van af weten omdat zij nog nooit echt liefde hebben ervaren, voelen we allemaal hetzelfde van binnen. Hebben we allemaal de dwang om liefde in ons leven te hebben, toe te laten of er juist voor weg te rennen ondanks dat we nieuwsgierig zijn.

Dagdromen en fantasie grijpen bij mij vaak de overhand als het gaat om liefde. Ik denk veel na over liefde. Hoe zou mijn toekomstige vriend zijn? Welk type past bij mij? Wat als jongens niet geïnteresseerd zijn in mij?

Soms onzekerheid en angst. Dubbele gevoelens om het compleet te verknallen. Liefde is ook zo'n groot begrip, het is zoveel tegelijk. Je kunt er niet om heen. Liefde is overal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten