zaterdag 23 november 2013

Tag. First times

'Oud maar toch.

Hoi allemaal. Ik vind Tags leuk. Ik dacht laat ik er nog eens eentje doen. Wel een beetje een oude Tag maar ach, leuk.

Deze Tag gaat over eerste keren. Ik heb vragen van veel blogs verzameld en dus is dit item lekker lang!

Mijn eerste beste vriendin.

Mijn eerste beste vriendin was Denise. Ik leerde haar kennen in groep 4. Of het gelijk raak was weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat Denise erg gek was, en ik op mijn beurt ook. We gaven elkaar een bijnaam ( Oelie & Tebieltje ) En deden vaak leuke dingen samen. We hielden lang contact. Na groep 8 zagen we elkaar nog erg weinig en nu heb ik haar al lang niet meer gezien. 

Mijn eerste kus.

Misschien heel zuur om te zeggen, maar echt een kus van een leuke jongen heb ik nog nooit gehad. Die ene kus die ik wel kreeg wis ik uit mijn geheugen omdat die jongen gewoon verschrikkelijk was en onze 'date' zwaar mislukte door te eindigen bij de Burger King. Dus een eerste kus? Nee joh, nooit gehad.

Mijn eerste concert.

Alweer akward. Ik ging naar een concert van k3. Ik wil heel graag nog een keer naar Adele ofzo. Even sparen geblazen.

Eerste celeb- crush.

Hmmm, da's lang geleden en had er vroeger wel veel. Ik had nooit echt een celeb- crush maar wel meerdere. Ik zou het me eigenlijk ook niet meer goed herinneren.

Mijn eerste woordje.

Dat moet mama of papa geweest zijn. Mijn ouders weten niet meer precies welke als eerst.

Mijn eerste dier.

Een cavia genaamd pippi. Deze werd erg oud en bleek later ook nog zwanger.

Mijn eerste baantje.

Bij de Xenos. Dit duurde welgeteld 2 weken, waarna ik er weer werd uit geschopt. Zuur.

Mijn eerste telefoon.

Oei. Dat was een Alcatel. Een rood zilveren met zo'n opklapklepje. Ik kreeg deze in groep 8 toen ik ver van huis naar school moest. Ik moest mama altijd bellen als ik was aangekomen op plaats van bestemming. Ik weet nog hoe blij ik er mee was, ondanks dat het zo'n simpel dingetje was.

Eerste tweet .

Ik geloof dat dat iets was van : Zojuist mijn eerste tweet verstuurd.

Eerste make-up .

Dat duurde lang, erg lang. Ik begon me pas op te maken toen ik 16 was. Ik had al wel make-up liggen voor die tijd. Mijn eerste make-up was een oogschaduw palette dat ik kreeg van mijn zus. Een goedkoop en slecht palette maar het had wel veel kleuren. Ik gebruikte het alleen nooit. Ik heb het wel bewaard uit sentimentaliteit. 

Mijn eerste vriendje.

Ingmar heette hij. Ik viel altijd op jongens die minstens een kop kleiner waren als ik. Ik had in groep 5 wat met hem en onze 'Verkering' duurde 4 maanden of zoiets. Daarna maakte ik het uit. Waarom weet ik niet meer.

Mijn eerste angst :

Mijn eerste serieuze angst was voor wespen. Dat kwam na een horror film over dit ongedierte. Ik ben er nu nog steeds erg bang voor.

Mijn eerste Youtube filmpje.

Een filmpje over mijn nagellak stash.

Mijn eerste grote uitgave.

Volgens mij 100 euro voor een discman. Ik was toen erg jong en 100 euro/gulden was erg veel. Nu nog steeds wel maar als kind helemaal. Als ik echt het duurste moet noemen was dat denk ik mijn telefoon. 160 euro, en dat is nog best goedkoop. Helaas heb ik ook een keer een nieuwe nodig over enige tijd omdat de mijne kuren begint te vertonen.

Eerste wat ik doe als ik wakker wordt :

Mijn ogen openen en als het kan me nog een keer omdraaien. Vervolgens dekens achterover gooien en gordijnen opzij schuiven. Dat was ik mij en fris me op. Poets mijn tanden, kleed me aan en doe mijn haar en als laatst de make- up.

Eerste als ik thuis kom van school.

Zitten om te drinken en dan huiswerk maken als dat nodig is.

Eerste wat je wilde worden als je groot was.

Ik herinner me dat mijn keuze hierin vroeger elke week of zelfs dag kon veranderen. Ik wilde altijd als eerst kapster worden en dat is ook heel lang zo gebleven, Inmiddels kan ik me dat totaal niet meer voorstellen.

Eerste keus qua drinken.

Vooral de cocktails die zo slecht voor je zijn. Vooral Pisang Ambon of Bailyes is favoriet.

Eerste keus qua dessert :

Ik heb niet echt een eerste keus. Iets met caramel of chocolade zit bij mij wel altijd goed.

Eerste liedje dat in je op komt.

Mr Probz - Waves, Omdat ik deze nu draai haha.

Eerste keer vliegen.

naar Turkije, ik geloof dat dat in 2001 ofzo was. 12 jaar geleden dus. Was toen een jaar of 6/7. Het was super mooi. Eigenlijk niet de bedoeling maar mijn zus was toen net voor onze vakantie gevallen en daardoor ging het niet door. Daarna zijn we nog een aantal keer naar verschillende landen geweest. Ik vind vliegen prachtig en totaal niet eng.


Neem de tag eens over!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten