dinsdag 24 december 2013

Fijne kerstdagen!

' Keep it simple.

Hoi allemaal! vandaag geen heel lang artikel voor jullie, nee vandaag houd ik het simpel. Het is bijna kerstmis! vanavond is het kerstavond en morgen is het eerste kerstdag. Hebben jullie er ook zo'n zin in?

kerst vind ik persoonlijk het mooiste feest van het jaar. Ondanks dat ieder jaar dezelfde liedjes en films gaan vervelen is het samen zijn met familie en vrienden het mooiste dat er bestaat. Natuurlijk, ik geef het toe de cadeautjes zijn ook leuk. Maar het samenzijn is toch wel het allerfijnst. Samen genieten van de welvaart, het lekkere eten en de warme sfeer.

Ik ga proberen dit jaar een filmpje te maken over mijn kerst. Sfeerbeelden van de dingen die ik doe. Het is even afwachten of dat lukt.

Ik wil jullie bij deze een hele fijne kerst wensen!

Lots of love. CreativeSanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten