zaterdag 7 december 2013

Reportage : Uit de bladen

'Gone and back.

Hallo allemaal. Het heeft weer even geduurd. Ik was weg, eigenlijk zonder reden en nu veel langer dan normaal. De laatste tijd is er iets wat mij tegenhoudt. Ik vergeet het of weet niks meer. Dat er geen mensen reageren of voor mijn gevoel lezen of bekijken speelt daarbij ook een rol.

Ik wil jullie dan ook eens vragen om soms eens te reageren of lezen. Wat willen jullie terug zien hier? Wat kan er anders? Wat wil je meer zien en wat juist minder? Laat het mij eens weten! Mailen mag ook.

Bij deze dan weer een deel van de reportage. Je kunt deze reportages gebruiken voor plaatjes, layouts of inspiratie voor foto's of looks. veel plezier!

1 opmerking:

  1. Elke dag een nieuw artikel. Pfff. Je legt de lat wel hoor. Ik vind het wel wat hoor. Maar ik vind wat je plaatst altijd wel boeiend. Hoe je foto's bewerkt en zo. De plaatjes die je nu hebt geplaatst zijn misschien weer een inspiratie om te kijken hoe je zo'n resultaat kunt bereiken. Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen