zondag 15 december 2013

Spreuk van de week

'Nieuwe plannen, even kletsen en een spreuk.

Hoi iedereen. Vandaag even een nieuwe stijl aan deze weblog gegeven, een keer wat anders leek me wel leuk. Laat me weten wat jullie er van vinden.

De spreuk van de week is vandaag weer aan de beurt. Soms schiet hij er bij in, maar in principe is dat een vast thema in de week. Samen met de foto van de week komt dit dus eens in de week aan bod. Helaas vergeet ik het soms, ik heb er tot nu toe geen negatieve feedback over ontvangen. Tot dus ver vinden jullie iedere week een foto en een spreuk dus nog wel leuk.

Ook deze week heb er weer eentje uitgezocht. Ik heb hem al vaker voorbij zien komen maar er nooit zo veel mee gedaan. Het is een mooie spreuk voor in de liefde. Maar voor mij ook in de gedachte voor mijn blog. Ik wil natuurlijk het allerliefst jullie beste hallo op de dag zijn, en de moeilijkste vaarwel.

Ik zou graag twee items op een dag willen posten, maar dat red ik helaas niet. Soms gaat 1 item mij al moeilijk af. Ik zou het kunnen redden als ik vooruit zou kunnen plannen. In het weekend dus bijvoorbeeld alles al online zetten, zodat het doordeweeks vanzelf online komt. Helaas heb ik daar op blogger nog geen opties voor kunnen vinden.

Dat brengt mij wel op het volgende verbeter puntje. Omdat soms de posts er hier bij in schieten, niet vaak maar soms wil ik gaan plannen. Ik wil deze blog al voor het einde van het jaar verbeteren op dingen die niet goed lopen. Ondanks dat het niet vaak gebeurd moet het toch gezegd worden. De titel van mijn blog beloofd elke dag een nieuw artikel, dus daar moet ik ook voor zorgen.

Ik hoop nog steeds op een super goed lopend blog, dat gaat helaas niet vanzelf. Help mij waar dat kan, maak eens reclame als je deze blog leuk vind!

Laat mij weten wat ik kan verbeteren, wat wil je meer zien? Wil je iedere dag twee artikelen hebben?

En dan misschien, als het mogelijk is wordt ik groot. Een .nl blog lijkt mij te gek. Zo'n eentje waar ik wil artikelen online kan zetten op een bepaalde datum, zodat jullie er twee kunnen krijgen.

Komt dat boekje van Quinta van Beautyshon toch nog goed van pas! Ik ga artikelen inplannen voor mijn blog!

Dus dat gaan we proberen vol te houden, al 1 goed voornemen voor 2014.

Hopelijk was ik vandaag wederom jullie verassende hallo midden op de dag, en jullie lastige vaarwel omdat jullie het met dit artikel moeten doen voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten