zaterdag 14 december 2013

Tag : Kerstmis tag

'Made out of magic.

De kerstdagen hebben iets magisch voor mij. Ik voel me bijna een prinses tussen al die lampjes en ingepakte cadeautjes. Daarom bedacht ik de kerstmis TAG. Allemaal vragen over voor mij de mooiste tijd van het jaar. Heb je zin om hem over te nemen? Doe het gerust!

1. Wat vind jij het allerleukst aan kerstmis?

Het samen zijn. Het hele jaar door is iedereen gehaast hier thuis. Mijn ouders met het werk, mijn zus met haar baan en ik met mijn studie. Met kerst zijn we bij elkaar, en lijkt de tijd ineens een stuk minder belangrijk.


2. Wat vind jij het minst leuk aan kerstmis?

Dat mensen met kerst nog steeds niet de moeite nemen om even iets liefs te laten horen. Dat ligt niet specifiek aan kerst. Sommige mensen doen het gewoon nooit.

3. Schrijf jij nog kerstkaartjes? Zo ja waarom? Zo nee waarom niet?

Ik schrijf ieder jaar kerstkaarten. Ik vind dat fijn. Voor mijn gevoel denk ik dan een iemand en draag een mooie boodschap over. Het is ouderwets, maar het hoort voor mij bij kerst.

4. Hoe ziet jou ultieme kerstboom eruit?

Als ik mijn eigen kerstboom zou mogen samenstellen werd deze modern. Iets van zwart en wit met 3D ballen er tussen enzo. 

5. Hoe ziet een kerstviering er bij jou uit?

Meestal een kerstboom ( Dit jaar niet ). Een kerstster voor de ramen, pakjes onder de boom , loodjes trekken, gourmetten en een dagje er op uit. Meestal bowlen en uit eten.

6. Wat draag jij meestal met kerst?

Jurkjes. Door het jaar heb ik niet zo veel kans om jurkjes te dragen. Daarom benut ik deze kans met kerst. Vaak iets zwarts of iets met steentjes.

7. Maak je vaak foto's op kerst?

Ja. Ik ben echt een fotomens. Ik probeer altijd overal mijn camera bij te halen.

8. Hoe zou jij kerst vieren als je op jezelf woonde? Woon je al op jezelf, wat maakt een kerstviering anders dan bij je ouderlijk huis?

Kerst vieren op z'n Engels lijkt me heel leuk. Of ja, zoals je dat vaak in films ziet. Sokken aan de open haart, warme chocolademelk en gingerbread. Aparte dingen zoals snoephuisjes en zelfgebakken lekkernijen op tafel. Wat nou typisch Hollands die kerst?



9. Wat is je favoriete kerstfilm ? Waarom ?

Love Actually. Ik heb de film gezien en heb het boek in de kast staan. Pure romantiek en als je single bent een echte tranentrekker om in te zien wat je mist met kerst.

10. Wat is je favoriete kerstliedje?

Misschien heel clinché maar Bianca Ryan. Why couldn't it be christmas everyday.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten