zondag 5 januari 2014

De 10 mooiste spreuken


Hoi allemaal! 
Ik denk dat iedereen het wel eens heeft. Je bladert op het web, en komt een mooie spreuk tegen. Eens in de week maak ik daar een artikel over. Vandaag heb ik voor jullie een extra artikel met heel veel spreuken en teksten! Enjoy!


...

Iedere avond sta ik voor mijn kledingkast, kleren uit te zoeken voor de volgende dag. Noem het een vrouwelijk probleem, maar het is zo lastig om iets uit te zoeken! Dan komt het ook nog vaak voor dat ik de keuze de volgende dag vind tegenvallen en toch iets anders aan wil. Of mijn favoriete broek zit weer in de was. Kortom, mijn kast is altijd te leeg...

Just a teenager | via Tumblr

Sinds een tijdje ga ik er van uit dat alles altijd goed komt. Ik ben heel optimistisch geworden, dat is opzich wel heel fijn ern geruststellend. Ik vind deze woorden daar mooi passen. Ik geloof dat iedereen een doel heeft in zijn of haar leven, en dit uiteindelijk ook zal bereiken. Uiteindelijk komt alles wel goed, ook al lijkt het soms verloren.
Love isn't perfect

Ik geloof serieus in ware liefde. Ik denk echter niet dat je de perfecte jongen of het perfecte meisje moet zoeken. Uiteindelijk gaat het erom dat je echt jezelf kunt zijn bij elkaar en elkaar kunt vertrouwen. Ware liefde voel je gewoon, dat is er of is er niet. Dan weet je ook meteen, of het echt is of niet.
😋

Het leven is niet altijd makkelijk. Soms zijn dagen gewoon compleet verpest. Dat betekent echter niet dat je gelijk moet opgeven en de wereld voor slecht moet verklaren. Zelfs slechte gebeurtenissen en ervaringen kunnen iets moois of leerzaams opleveren. Als alles altijd goed liep, zou je nooit iets van het leven leren en was je leven heel onrealistisch geweest.
Quotes

Niemand dan muziek kan beter vertellen hoe je je voelt. Als ik naar mezelf kijk heb ik voor iedere stemming wel een ander liedje. Muziek zegt ook heel veel over hoe iemand in elkaar steekt. Wil je iets over iemand leren? snuffel dan eerst zijn of haar playlist door!
yeah!

Oke, misschien weer meer iets voor vrouwen. Chocolade. Chocolade heeft mij uit veel nare situaties geholpen, en eerlijk gezegd nog steeds. Natuurlijk is het best verkeerd om je verdriet weg te eten, maar het helpt wel. Chcocolade, je bent mijn held.
😢
Het is moeilijk in te zien, maar het is wel waar. Niets duurt voor eeuwig. Ik heb vele vriendschappen waar ik heilig in geloofde zien komen en gaan, familie waar ik in geloofde liet mij vallen. Daarom probeer ik minder te geloven in voor eeuwig, en meer te genieten van het nu. Dat levert je een stuk minder verdriet op. Tuurlijk, het blijft pijn doen. Maar dat maakt het wel wat minder heftig.
diamonds | via Tumblr
Deze zin zegt eigenlijk heel veel over mij als persoon. Er zijn maar weinig mensen die mij zien zoals ik werkelijk ben, spontaan, vrolijk en gek. Bij de meeste mensen ben ik niet zo'n ruime prater. De laatste tijd is dat wel verbeterd moet ik zeggen, maar ik wordt nog steeds te stil gevonden door anderen. Ik denk wel heel veel na.
Tumblr

Huilen mag je soms. Huilen is niet zwak, maar juist een teken van het lang sterk zijn gebleven. Soms lucht het op om even te huilen. Bij die zielige film of die heftige ruzie. Huilen betekent niet je bent zwak, het betekent je bent menselijk.
fitness inspiration | Tumblr
En als allerlaatst. Mijn visie op het leven. Als je echt iets wilt bereiken, kun je dat in mijn ogen. Maar niet zomaar, daar moet je wel voor knokken. Zelfs als je knokt, heb je nog steeds niet de garantie op succes. Maar als je niet knokt, heb je die garantie al helemaal niet. 



Lots of love. CreativeSanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten