dinsdag 28 januari 2014

Dit maak het leven zo mooi

Het leven, achja. Ik klaag een hoop, en er zijn een heleboel anderen die met mij mee klagen. Het weer is slecht, Valentijnsdag is stom, ik voel me vandaag niet fit. Met klagen is niks mis, maar het is ook goed om van kleine dingen te genieten. Dit maakt het leven juist zo mooi! 

(35) Tumblr
Geluksmomentjes :
# Een nieuwjaarswisseling, het mooie sier vuurwerk en beseffen dat je gewoon weer een jaar hebt overleefd (ongeacht op welke manier)
# Op vakantie gaan met je ouders. Ik doe het nog steeds. Ik klaag wel eens dat ik er geen zin meer heb, maar stiekem kan ik ook niet zonder vakantie. Je komt volledig tot rust en ziet eens wat anders van de wereld.
# Winkelen en je realiseren dat je weer geld hebt. Geld maakt misschien niet gelukkig, maar helpt je soms wel om even tot rust te komen en een momentje voor jezelf te creƫren.
# Foto's van jezelf terug zien toen je nog veel jonger was. Gratis tijd verdrijf, en zo leuk om te zien! 
# Lampionnetjes aan, oliebrander aan, een goed boek uit de kast, en lekker met een deken in de stoel zitten lezen is voor mij het ideale maniertje om te ontspannen
# Nog zo'n eentje ; een paar repen chocolade naast je, en een film kijken. Niet heel gezond, verhoogd wel je happiness - feeling
# Je favoriete muziek luisteren, opnieuw en opnieuw
# Je kamer veranderen, wees eens creatief en schuif de boel op!
# Lachen met je familie en vrienden, onbetaalbaar en gezond :)
# Een home spa houden. In je ochtendjas, met ontspannende muziek, een gezichtsmasker en een kop warme thee.


En zo kan ik natuurlijk nog heeeeel lang door gaan. Waar geniet jij het allermeest van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten