zondag 26 januari 2014

Ik hou van : zondag

Zondag heeft altijd een uniek sfeertje in dit huis. Het is anders dan een zaterdag, beter dan welke dag dan ook. Op zondag geniet ik van het huis, van mijn luie gedrag zoals ik op andere dagen niet zo erg geniet.

Misschien is het het lange uitslapen. De hele rits extra verzorging die ik mijzelf geef ( verzorgingsmasker, verwendouchegels, dagcreme's en verzorgende butters ). Misschien zijn het de warme broodjes die het huis vullen met een heerlijke geur, misschien is het dat lekker even in de stoel zitten met een goed boek. op zondag is alles een oase van rust.

Best apart dat een zaterdag dat voor mij bijvoorbeeld niet heeft. Op zaterdag prop ik altijd alle klusjes die ik in een week had moeten doen. De kamer schoonmaken, dweilen, stofzuigen, opruimen dat is allemaal een vaste routine geworden voor de zaterdag.

Nou geef ik toe dat zondag ook vaak nog even snel huiswerk maken is, op tijd naar bed gaan, spullen inpakken en dat soort dingen betekent, neemt dat voor mij de mooie kanten van een zondag nog steeds niet weg.

Plus, dat zondag nu mijn blog plan dag is. Op zondag maak ik alle blogs voor de aankomende week. Soms is dat lastig, dat plannen. Zoals ik al eerder vermelde wil ik nu wat rustiger aan gaan doen met de blogs. Misschien is het motto : elke dag een nieuw artikel, toch wel een beetje te veel. Het neemt de kwaliteit van de blogs weg. Ik wil echt goede posts hebben, het moet ergens over gaan.

De laatste tijd hebben jullie al gemerkt dat ik veel bezig was met het veranderen van deze blog, het verbeteren van de onderwerpen, meer personal toe te voegen enzovoorts. Daarom heb ik ook een enquete samengesteld. Deze staat nog steeds online, vul hem dus alsjeblieft in!

Uit de resultaten tot nu toe bleek al, dat jullie vragen om meer afwisseling, minder items van de week en meer persoonlijke artikeltjes. Omdat ik persoonlijke dingen zelf ook het leukste vind, ga ik daar zeker meer van online zetten!

dat betekent helaas wel voor jullie, dat ik wellicht minder ga posten. Echter vinden jullie het vast leuk, dat er nu wel meer lange artikels, met inhoud online komen.

Verder lieten jullie weten, dat de bewerk posts niet helemaal jullie ding zijn. Ik vind ze zelf wel erg leuk, maar kan me ook voorstellen dat jullie niet altijd zitten te wachten op weer een how -to. Misschien snappen jullie af en toe de uitleg ook niet helemaal, is het te vaag of is het gewoon niet zo je ding. However, de laatste tijd kwamen dit soort items toch al niet meer online.

En verder, buiten deze informatie om. Wat doe ik met de rest van deze mooie zondag? samenvattingen uitwerken, leren, en tussendoor nog wat ontspannen. The best of both worlds.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten