zaterdag 25 januari 2014

Terug in de tijd

Mijn blog. Hoe kan ik mijn blog nou vergeten? Helaas is het toch gebeurd, waardoor er een poosje niks online gekomen is. Dat kan af en toe gebeuren, zoals ik jullie vertelde.

De tijd verstrijkt snel, en soms vraag ik me af waar al die dagen, weken en soms zelf maanden blijven. De tijd gaat veel te snel voorbij.

Ik zit nu alweer in het tweede blok van dit schooljaar. Elk schooljaar heeft vier blokken. Blok 2 loopt momenteel ten einde, waardoor ik heel veel toetsen moet maken. Helaas doen ze bij ons niet aan toetsweek, waardoor alles verspreid wordt over 3 a 4 weken. Dat is veel meer werk helaas. Ik ben continu bezig met samenvattingen, huiswerk en toetsen.

Daardoor kon ik onder andere geen tijd vinden om artikels te maken. De laatste tijd merkte ik sowieso wel dat een artikel soms best nutteloos was, leeg. Daardoor heb ik mij gerealiseerd dat ik liever een zinvol artikel online zet, of anders maar niets. Ik wil het wel ergens over hebben.

Zoals jullie weten heb ik ook veel hobby's. Ik fotografeer, dicht, design, maak hier en daar wat website's, ik game, lees graag een boek, hou van shoppen en leuke dingen doen, schoonmaken en orde, ik zing graag en speel soms ook gitaar. Sinds een poosje probeer ik dit laatste weer op te pakken. Ik ben nu ook actief op SoundCloud. Ik post hier soms kleine stukjes van mijn eigen werk, meestal niet erg mooi. Gewoon een beetje pingelen en gek doen. Ik wissel dit af met opnames van mensen die wel heel goed zijn in gitaar spelen.

Ben je benieuwd geworden? kijk hier dan eens : https://soundcloud.com/rosanne-judith

En dan is er nog de winactie. Tsja wat moet ik er over zeggen. Ik heb het geprobeerd, maar niemand wil deelnemen. Helaas heb ik maar een deelnemer, die erg zijn best heeft gedaan voor een mooie foto. Daarom heb ik besloten om de prijs maar een keer naar deze persoon op te sturen. Ik weet nu dat winactie's niet zo'n succes zijn.
Dan is er nog de EnquĂȘte. Vul deze alsjeblieft in voor mij, om deze blog te kunnen verbeteren. Ook ben ik bezig met een nieuw uiterlijk voor deze blog. Ik weet nog niet exact hoe ik het wil hebben, maar het moet wel drastisch veranderen.

En dan nog even doorbijten voor de toetsen, en dan kan ik hopelijk weer voldoende blogs voor jullie maken. Bedankt voor jullie begrip!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten