maandag 13 januari 2014

Jou mening telt!


Jullie, de lezers zijn voor mij het allerbelangerijkst. Jullie geven mij een reden om door te gaan, ook al zijn jullie maar met een handje vol. Ik ben jullie heel dankbaar.

Voor jullie ga ik door, ondanks dat het soms lastig is om een artikel te bedenken, om te bedenken waar ga ik het vandaag over hebben met jullie.

Ik ben mij er van bewust geworden dat een blog meer variatie moet hebben dan ik had, iets op een onderwerp baseren is gewoon heel lastig. En elke dag een item, wordt dan onmogelijk.

Daarom ben ik al verder gaan zoeken, wat vinden jullie leuk ter afwisseling? Bijvoorbeeld een workshop over een lekkere maaltijd? het mag zo gek mogelijk.

Omdat ik jullie waardeer, en deze blog wil laten groeien. Heb ik jullie mening nodig, vul voor mij de volgende enquête in : http://www.survio.com/survey/d/P2Y1U5W2B6E9B1N2P

En laat jou mening als lezer horen! Het is een hele korte enquête, en neemt weinig tijd in beslag. Alsjeblieft, willen jullie dit doen? ik zou er heel veel aan hebben!

Laat het mij even weten, als het ingevuld is door je!

alvast bedankt, CreativeSanne,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten