zaterdag 11 januari 2014

Stilte.


Het is een tijdje stil geweest op CreativeSanne, daarvoor mijn excuus. Ik plan normaal gesproken de blogs voor een hele week. Voor deze week ging dat echter mis, ik had een halve week gepland. Moest weer naar school en was hier gewoon heel erg druk mee.

Ik hoop voor volgende week wel weer een volle week te kunnen plannen. Ik merkte ook dat ik deze week gewoon heel moe was en na twee weken vakantie totaal niet kon wennen aan het vroege op staan en het harde werken wat normaliter wel van vanzelfsprekend is.

Verder was het wel weer een vlotte week, je merkt na zo'n schoolweek hoe snel je weken voorbij gaan door zo'n studie. Het is een flinke tijdvuller, en ik denk dat ik me zonder school na een paar weekjes best wel hard zou gaan vervelen.


Volgende week komen er weer wat leuke TAGS voorbij. De tags zijn veel werk, maar ik vind erg leuk om te doen. Natuurlijk hoor ik ook graag van jullie mening. Ik wil daarom binnenkort een enquete opstellen voor jullie mening. Wat kan er verbeterd worden? wat vinden jullie nou leuke onderwerpen?

En dan nog even iets, die winactie. Hij loopt voor geen meter, ik heb tot nu een inschrijving. Doe alsjeblieft mee lieve lezers ! Het ziet er heel moeilijk uit, maar denk er niet te moeilijk over na ! Iedereen kan fotograferen! Schrijf je nu in via deze link : http://creativesanne.blogspot.nl/2013/12/winactie-take-smile.html


Ook begon ik deze week weer met gamen. Ik heb er veel plezier aan, zelfs na al die jaren. Wat vinden jullie leuk? willen jullie graag een week in foto's voorbij zien komen?


Jullie mening telt! proost op de aankomende week alvast, dat deze wel heel gevuld mag zijn.....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten