dinsdag 7 januari 2014

Foto van de week


Droomvangers. De een vind het onzin, de ander geloofd er heilig in dat het werkt.

Ik heb ook twee droomvangers. Een kleine blauwe, en een grote paarse.

De kleine blauwe kocht ik een keer op de markt, en de andere paarse kocht ik in de wereld winkel. Was wel wat duurder, maar ook heel groot en mooi.

Ik vind droomvangers niet alleen een leuke versiering, ik geloof er ook in. Ik had toen ik jonger was altijd veel last van nachtmerries. Toen ik mijn eerste droomvanger boven het bed hing, was het afgelopen.

Misschien is het toeval, misschien ook wel niet. Toch zie ik de laatste tijd meer droomvangers dan ooit te voren.

Iedereen laat spontaan een droomvanger tatoeƫren, of loopt met oorbellen rond van droomvangers. Het lijkt een nieuwe trend te zijn.

Wat vind jij van de droomvanger trend? en geloof jij in de werking van zo'n vanger?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook veel last van nachtmerries. Denk min. 2 per week, maar ik denk niet dat het bij mij helpt. Ik weet het niet, misschien toch maar eens proberen. Haalt het ook je leuke dromen weg dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heei Quinta! of het jou helpt weet ik natuurlijk niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig droom en dus ook nooit leuke dromen heb. Maar als dat door de vangers komt moet dat maar, van die nachtmerries ben ik af haha.

      Verwijderen