zaterdag 15 februari 2014

Slecht weer enzo


The day after valentines day. Enorm slecht weer was het vandaag niet, maar als je naar buiten ging moest je wel degelijk oppassen. Een mooi kapsel werd zo verpest, en als je ging fietsen waaide je haar in je gezicht of werd je er bijna van af getrokken. Bleghh.

Als er een ding is waar ik niet van hou, is het de wind. Ik heb nog liever dat het regent als ik ga fietsen, dan dat het waait. Door de regen gaat mijn haar teminste nog mooi krullen. Bij de wind kom ik amper vooruit met fietsen. Ik moest echter wel naar buiten, op zoek naar stage voor school.

Anyway, het werd verdacht stil op deze blog. Dus ik kwam maar weer eens hallo zeggen. Ik was de laatste tijd druk met van alles. Mama helpen bij het huishouden, opa en oma helpen bij hun nieuwe huisje, school en  soms vergat ik het ook gewoon.

Ik geniet de laatste tijd meer dan ooit van dingen die mij gelukkig maken. Gezellig een broodje eten met mama, lekker even de stad in, iets leuks doen met vrienden. Niets maakt mij blijer dan dat,

Vorige week kocht ik bij de Lidl een setje notitieboekjes, zo schattig! heb jij ze al gespot?

En verder, keek ik gister een heleboel liefdes films, tsja het blijft valentijn.

Hoe was jullie week? hebben jullie nog plannen voor aankomende week? let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten