zondag 23 maart 2014

Everything has changed


Hallo lieve lezers. Nog nooit eerder liet ik zo lang niks van mij als blogger horen. Hiervoor mijn excuus. Zoals jullie wel wisten zou het bloggen al aanzienlijk minder worden, voornamelijk omdat mijn inspiratie op was. Echter zijn er nu wat redenen bij gekomen waardoor het op een laag pitje staat.

Een paar weken geleden werd ik plots verrast met mijn eerste rijles. Ik ben hier momenteel best druk mee. Heb eens in de week les, eens in de week rijden en lees iedere avond (probeer) mijn theorie boek.

Ook is school momenteel belangrijk voor mij. Langzaam aan komt het einde van het jaar dichterbij. Ook ben ik bezig met vrijwilligerswerk omdat dit voor school moet.

Verder gaat het niet zo goed met mijn opa en oma, we waren druk met hun verhuizing en ze zijn momenteel erg veel ziek.

Verder game ik nog en vind ik zoveel dingen leuk om te doen, dat er veel dingen bij in lijken te schieten. Hopelijk vergeven jullie mij dit.

Echter heb ik ook het idee dat ik nog weinig lezers heb. Ik krijg weinig input en reactie's op mijn blog. Dat vind ik jammer, waardoor ik er ook niet altijd even veel zin meer in heb.


Groetjes. Rosanne [ CreativeSanne ]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten