zaterdag 19 april 2014

Keep calm and happy easter

✖️follow for more grunge✖️ | via Tumblr

Allerliefste bloggers. Het is een flinke poos geleden dat ik een artikel schreef. Maar zeker nu het bijna pasen is kan ik het niet maken om weg te blijven, zonder jullie een mooi pasen toe te wensen.

De paasdagen zijn altijd gezellig. Het is niet vergelijkbaar met kerst, maar het heeft wel sfeer. Meestal zijn de paasdagen hier lekker rustig, we ondernemen weinig maar doen wel aan een lekker ontbijtje. Hoe zit dat bij jullie? vieren jullie de paasdagen uitgebreid of juist niet?

Anyway, Fijne paasdagen dus!

Nu ik toch blog, kan ik jullie wel even melden wat mij de afgelopen tijd heeft bezig gehouden. Eens lekker uitgebreid een kletspraatje houden en vertellen wat er zoal in mijn agenda staat gepland.
.

Het weer begint op te klaren en de stralende zon maakt blije gezichten. Ik ga de laatste tijd vaak naar buiten om eens lekker van dat weer te genieten. Heerlijk even de stad in, een ijsje doen met vrienden of een drankje op het terras. Met een groot gezelligheidsfactortje kom je dan al een heel eind!

Ik haal ook regelmatig sfeer uit kleine dingetjes. Gezellig een geurkaarsje opbranden of ontspannen in mijn stoel zitten een boek lezen. Ik kan jullie melden dat ik momenteel ook bezig ben met het schrijven van een boek en van plan ben mee te doen aan een grote schrijfwedstrijd. Hopelijk maak ik nog een beetje kans.

• perf

De laatste tijd ben ik vooral druk met school, rijlessen en ik zoek zo veel mogelijk vrijwilligerswerk om mijn uren te kunnen volmaken. Vanaf volgende week na pasen, krijg ik een nieuw rooster. Daar komt dan bij dat ik elke dag tot 5 uur naar school zal moeten en pas om kwart over 6 thuis zal zijn. Dan zal eten en dan eventueel huiswerk nog moet maken. Minder tijd dus.

Ik mocht niet klagen met mijn vorige rooster, maar die pret is dus nu officieel voorbij. Helaas schieten er dan wel eens dingen bij in. Al die hobby's breken soms op, fotograferen, schrijven, lezen, dichten, website's onderhouden, socializen, leuke dingen doen, elke week mijn kamer schoonmaken, films kijken, bloggen. Enzovoorts. Soms is daarnaast ook de inspiratie op.

girl | via Tumblr

Natuurlijk is dit een van alles blogje geworden. Dus ik zit er aan te denken om zo nu en dan ook wat te schrijven over beauty en fashion. Nog iets meer uit breiden naar een nieuw niveau. Gewoon alles delen wat mij interesseert.

Ik probeer echt wat vaker te schrijven, maar ondanks dat dat niet lukt hoeven jullie niets te missen van mijn leven. Jullie kunnen mij ook volgen op Instagram en twitter!



Vandaag ben ik even de stad in geweest met mijn zus. Ik wilde eerst meerdere opbergboxen kopen om de boel gescheiden te houden, maar deze bleken niet meer te koop in het goede formaat. Toen viel mijn oog op deze mand. Ik had alles eerst in een karretje maar deze was veel te vol en alles viel er uit. Hij was oud en ik had mijn benen er al meerdere keren aan geschaafd omdat er scherpe hoeken aan zaten. Nu zitten al mijn snelhechters, insteekhoezen, mapjes, papieren, enveloppen enzovoorts in deze mand. Niet gescheiden maar wel mooi en netjes. Mijn uit de hand gelopen verslaving heeft zo in ieder geval ook een goed plekje. Deze mand kostte 5,50 euro.

en verder heb ik de afgelopen tijd niet zo veel meegemaakt, ik heb het vooral naar mijn zin gehad. Hoe waren jullie afgelopen weken?

Fijne paasdagen people!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten