donderdag 16 oktober 2014

Deze blog is offline

www.finest.se/malinsahlen

Hoi allemaal, lieve lezers.

Voor enige tijd geleden gaf ik al aan dat ik het idee had dat mijn blog niet gelezen word/ weinig gelezen wordt. Ook toen ik elke dag posts schreef ging het niet denderend met deze blog. Dat is is de reden dat ik heb besloten deze blog nu officieel offline te halen, al was hij eigenlijk al offline.

Mijn leven is druk momenteel, en ik heb geen tijd meer voor deze blog. Ik heb ook nog een website op ImOnline die ik wel bij houdt, en ben ook goed actief op social media.

Misschien kom ik ooit nog eens terug met een blog, of een andere blog, misschien met deze. Dat weet ik nog niet. Maar jullie kunnen mij zeker blijven volgen, ook op youtube.

Bedankt voor de mooie tijd samen op deze blog.

xoxo. CreativeSanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten