zondag 18 augustus 2013

Simpele foto's, Mooie teksten

' Ik vind ze alleen mooi, Als ik het er mee eens ben'. 


Simpele foto's met mooie teksten. Ik ben er verliefd op. Ik kan uren zoeken naar dat ene plaatje met een tekst waar ik me volledig bij aan kan sluiten. Wijze foto's, Met simpele achtergronden zoals bovenstaande zijn dus favoriet.

De kunst bij zoiets is om de foto zelf niet te aflijdend te laten zijn. Het gaat hierbij tenslotte om de tekst. De foto kan aansluiten bij de tekst en het onderwerp maar dat hoeft natuurlijk niet. Bij bovenstaande is dat tenslotte ook niet het geval.

Vaak wordt het wel gedaan, Gewoon omdat het logisch is. Als jij een tekst wilt laten overkomen zoals : Don't worry, Be happy heb je natuurlijk geen huilend/Verdrietig personage op de achtergrond staan. Maar vanzelfsprekend iemand die op zijn/haar mooist lacht.

Ik probeer ook vaak bij mijn persoonlijke foto's of albums leuke teksten toe te voegen waarvan iemand spontaan gaat glimlachen. Een tekst bij een foto kan een persoon nog meer details geven over een foto. Natuurlijk is het ook altijd interessant om bijvoorbeeld te vermelden waar een foto genomen is.

Dat wil overigens niet zeggen dat je altijd bij iedere foto maar iets moet toevoegen. Soms is het ook mooi om iets aan de verbeelding over te laten. Je kunt hierbij zelf het beste bepalen of een extra tekst, spreuk of detail gepast is om toe te voegen.


Dear Greatings. Rosanne Judith.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten