dinsdag 22 oktober 2013

Een collage creëren met Photovisi

' Een collage naar eigen inzicht.

Hoi iedereen. Misschien ken je dat wel. Je hebt veel mooie foto's en wilt hier op de computer graag een collage van samenstellen. Dan kun je er voor kiezen om dit met Photofiltre te doen. Dit zal helaas niet altijd mooi worden en je hebt er veel werk mee. Het is dat leuk om te weten dat er website's zijn die dit probleem gemakkelijk voor je oplossen.


Zorg voor voldoende foto's op je computer.

Klik op start met creëren. 

Zoek nu in het linkermenu een collage die je aanspreekt. Ik kies in de categorie love 1 en kies dan nummer vijf.


Klik nu op de oranje button + voeg foto's toe.
Ik besluit om foto's van mezelf in de collage te zetten.
Ik kies foto's van de computer.

Door op de details in de collage te klikken kun je schuiven en zelf beslissen hoe de foto's komen.

Als je klaar bent, Klik je op afronden.

Ik laat de standaard grootte staan. 
Klik nu op ga verder in het nieuwe scherm.

Klik nu op downloaden in het nieuwe venster.

Krijg je een advertentie, Klik dan op ok en klik vervolgens op het kruisje. Als het goed is zie je nu je afbeelding staan als je naar beneden scrolt. Op deze manier :
Klik met de rechtermuisknop in de collage en kies opslaan als. Zorg dat je afbeelding opslaat als jpeg en kijk in welke map je de afbeelding opslaat.

Mijn eindresultaat :



Hoe leuk was de post van vandaag?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten