zondag 20 oktober 2013

Foto's in de tijd deel 2

' Againn.

Continu duiken ze weer op. Oude foto's van mezelf die ik opnieuw hervind. Ik kom erachter dat ik heel wat foto's van mezelf heb gemaakt in mijn leven. Kijk mee en duik erin. Ik vind mezelf nog best veranderd!
Ik vond het leuk om mijn haar op verschillende manieren op te steken en daar foto's van te maken.
The hair is the thingg.
Vaak deed ik voor het slapen nog snel een foto omdat er in de badkamer mooi helder licht is.

Op deze foto had ik me net klaargemaakt in mijn nieuwe galajurk. Daar was ik onwijs trots op.

Ook simpele foto's zonder make-up waren vaak mijn spreekwoord.
Toen ik een schuine pony had laten knippen wilde ik deze heel graag showen.
Hier was mijn haar al weer wat korter.

Toen ik een pruik voor carnaval had gekocht bij de action, ben ik de hele dag aan het fotoshooten geweest.


Hebben jullie veel oude foto's en selfies?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten