zaterdag 2 november 2013

De magie van vriendschap

' Het is iets heel speciaals.

Hoi allemaal. Vandaag wil ik het met jullie hebben over de waarde van vriendschap en laat jullie wat kiekjes zien van mijn beste vriendin en ik. Kiekjes die kunnen worden bestempeld als echte 'selfies' Maar ook als foto's die voor mij van grote waarde zijn.

De bovenstaande foto is gemaakt toen ik een weekendje met haar in mijn ouderlijk huis verbleef. Mijn ouders waren een weekendje weg en we hebben toen allemaal leuke dingen gedaan. Het was al met al een supertof weekend en dat is volgens mij ook wel te zien!

Ik heb haar als vriendin leren kennen in de eerste van de brugklas, als brugpieper. Ik zag haar zitten en het was eigenlijk heel dom. Ik bood haar wat te eten aan en vroeg of ze een vriendin van mij wilde worden. Haha, best een rare vraag toch?

Inmiddels is dat meer dan vijf jaar geleden. Erg leuk dat ik nog steeds zoveel aan haar heb. We hebben samen veel meegemaakt en tot nu toe heeft ze ook altijd achter me gestaan en ik natuurlijk achter haar.

Ik ben nogal van de spontane acties. Ik heb wel eens cupcakes gemaakt voor haar verjaardag, we zijn 2 keer samen op vakantie geweest met mijn ouders, ik heb wel eens chocolade door de brievenbus gegooit en dat soort dingen.

Iets met haar ondernemen is nooit saai en altijd leuk. Zij is lekker nuchter daar waar ik soms enorm stress of te veel nadenk.

Ik heb veel foto's van ons samen. Vind ze niet allemaal even mooi gelukt. Toch bewaar ik altijd alles. Ook onderstaande. Lekker gek doen zoals het hoort!


Wat zijn jou mooiste vrienden/vriendinnen foto's?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten