vrijdag 1 november 2013

Het geluk van de jurk

'Bijgeloof of echt?

Hoi allemaal. Gister deed ik het weer, een fotoshoot houden. Een klasgenoot had opgemerkt dat ik een nieuwe profielfoto nodig had. Ik ging aan het shooten en dacht bij mezelf. Mooi. Kan dat morgen weer voor een artikel op mijn blog.

Ik maakte de foto in de kamer hiernaast. Mijn oude kamer dus. Ik wilde het in dit artikel hebben over een klein beetje bijgeloof en over de foto's zelf natuurlijk.

Meestal als ik foto's maak zit er altijd wel eentje tussen die ik leuk vind. Toch zijn de foto's met gebruik van een jurkje tot nu toe altijd te mooiste. Heel gek maar daaruit komen altijd de beste resultaten.

Ik vind jurkjes ook onwijs leuk en veel zeggen dat het goed staat. Het is bijna een soort statement.

Goed. Voldoende over mijn bijgeloof en jurkjes. Ik vind de shoot bjzonder geslaagd.


Ik heb veel foto's bijgesneden en bewerkt. Ik ben best kritisch dus ik vond veel foto's niet mooi gelukt. Ik vind de shoot goed geslaagd.

Wat vinden jullie leuk bij een shoot?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten