zondag 3 november 2013

It's getting colder

' Let it snow.

Hoi allemaal. Ik had voor vandaag niet echt een goed onderwerp beschikbaar. Ik heb ook niet meer zoveel tijd om een bewerkingstutorial in elkaar te zetten. Ik beloof jullie dat er volgende week weer een paar handige snufjes voorbij komen.

Deze week stond dat even op een laag pitje. Dat kwam onder ander door het toetsen wat ik jullie vertelde. zaterdag/zondag is altijd mijn schoonmaak dagje en vaak ben ik daar ook de hele dag druk mee.

Ik heb onwijs zin in sneeuw. Het klinkt misschien heel gek, maar ik vind sneeuw geweldig. Hierom :
- Sneeuw heeft iets magisch en iets moois. Zo'n witte deken is ultiem voor een sessie prachtige foto's!
- Als het sneeuwt en het is koud, haal ik meestal de schaatsen weer uit de kast.
- Als het sneeuwt kan ik die prachtige mutsjes, sjaaltjes en handschoenen volop benutten
- Als het sneeuwt kun je heerlijk voor de open haart zitten met een kop chocomelk.
- Sneeuw geeft mij het ultieme gevoel dat hoort bij de kerst tijd.
- Als het sneeuwt krijg je misschien wel een dagje welverdiend sneeuwvrij.

Natuurlijk heeft sneeuw ook wat nadeeltjes. Maar zoals je ziet kan ik er genoeg voordeel uit halen.

Natuurlijk verlang ik ook naar zon, zee strand. Maar voor nu denk ik. Laat de winter maar komen!
Stapels oliebollen eten, cadeautjes uitpakken en sneeuwvlokjes in mijn haar die weerspiegelen op mijn bleke huid. Ik vind deze koude maand(en) echt betoverd.

Dus zodra het begint te sneeuwen, begin ik te fotograferen!

Wat vinden jullie mooi aan de winter? Of juist niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten