maandag 4 november 2013

Spreuk van de week

'wanneer je niemand hebt.

Hoi allemaal. Vandaag weer een spreuk van de week, Ik kwam deze tegen. Kan mij er wederom perfect in vinden.

Familie en vrienden laten je soms vallen, tenminste wel in mijn wereld. Soms voel je je alleen, slecht of onbegrepen. Simpelweg verlaten. Meestal gebruik ik dan muziek om mij beter te voelen.

Muziek heeft iets unieks, iets dat mensen ons niet kunnen laten voelen met woorden. Alleen door naar een klank of woorden te luisteren voel ik me soms al beter. Omdat ik dan denk, kijk zo voel ik me precies!

Muziek is soms je beste vriend of vriendin. Je zet het aan en het is er altijd voor je. Muziek laat je niet in de steek en op muziek kun je altijd terug vallen.

Muziek. Als ik er naar luister ben ik gewoon even in mijn eigen wereld. Weg van de harde realiteit.

Wat is muziek voor jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten