dinsdag 5 november 2013

Kleuren versterken

' Like I said before.

Hoi allemaal. Deze post heb ik al eens eerder behandeld met jullie. Toch leek het me een goed idee om deze te herhalen. Het is al een tijdje geleden en omdat deze post zo nuttig is, maar compleet verloren is gegaan in alle posts. Wordt het tijd jullie opnieuw te laten zien hoe handig dit is!

We kennen het allemaal misschien wel. Je hebt een foto genomen of gevonden, maar de kleuren zijn dof. Je wilt een zomers tintje toevoegen aan een afbeelding en deze afbeelding wat meer leven inblazen.

Dat kan me photofiltre! Open photofiltre en daarin je afbeelding.

Kies nu bovenaan in de werkbalk dit icoontje :
Klik net zo vaak tot je tevreden bent, en sla op.

Zoals jullie zien hebben de armen en het haar meer kleur gekregen.

Ik vroeg me af of dit ook zou werken met foto's van jezelf. Ik probeerde het.

Voor.



Na.

Ik ben erg tevreden! Mijn wangen zijn roziger en gezonder van kleur.

Wat vinden jullie hiervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten