zaterdag 9 november 2013

Foto van de week

' Time Flies.

Eigenlijk niks voor mij, een paar dagen geen artikel schrijven. Helaas kan ik niet altijd voorkomen dat het gebeurd. Soms overwint de drukte mij. Ik heb meerdere website's. Niettemin, had de laatste dagen ook veel leuke dingen te doen.

Gelukkig de toetsweek is nu voorbij. Vanaf volgende week een nieuw rooster. Deze is echt wel relaxed. Oke elke dag vroeg opstaan, maar op tijd vrij zijn is ook prettig.

Gek eigenlijk. Die seconden die minuten worden, minuten die uren worden en uren worden dagen. Het gaat soms zo snel, ongelooflijk.

Ik hoop volgende week weer veel mooie artikelen te kunnen tikken voor jullie. Dat is wat ik graag doe. Mooie foto's opzoeken en ze zo nu en dan zelf maken.

Ik deel graag met jullie wat mij bezighoudt. Misschien een keer leuk om een dag uit het leven van mij te maken in de vorm van een fotoreportage.

Hebben jullie ideeën? Laat ze me ook eens horen!

Volg je me nog niet via Instagram? >> RosanneJudith18 is de naam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten