maandag 30 december 2013

Foto van de week


Ik heb het al een hele tijd geleden eerder eens over tekenfoto's gehad, en het feit dat ik totaal niet kan tekenen. Ik ben echt verliefd als het aankomt op dit soort plaatjes.

Ik gebruik ze regelmatig voor mijn website op ImOnline.nl/Enchalenged.
Ik verwerk ze dan in bijvoorbeeld een layout op de website.

Zo viel een aantal dagen geleden mijn oog op dit plaatje. Soms wordt er nog eens extra bedrog aan toegevoegd zodat het bijvoorbeeld lijkt of er aan het poppetjes haar wordt getrokken.

Meestal kom je dit soort plaatjes vaak tegen op Tumblr of Weheartit. Ik vind ze erg mooi. En als ik ze zie hoop ik wel eens, dat ik ook zo mooi kan tekenen. Maar helaas.

Wat vinden jullie van drawing foto's?


Ps: Doe jij al mee met de Winactie? Niet? Kijk dan snel op deze link !

1 opmerking:

  1. Zulke plaatjes zijn inderdaad prachtig! Ik ben er ook helemaal weg van. XXX

    BeantwoordenVerwijderen