zondag 22 december 2013

Let's get personal. 10 favorieten van CreativeSanne.

'My ten.

Dit is geen TAG ofzo. Nee vandaag even een persoonlijk artikeltje met mijn 10 favorieten. Leuk? vraag om meer!


1. Mijn favoriete camera :

Ik maak foto's met veel verschillende apparaten. Mijn computer, minilaptop, de tablet enzovoorts. Toch gaat mijn camera boven alles. Ik beschik momenteel over een Nikon L810. Deze zit tussen een spiegelreflex en digitale camera in. Hij maakt super scherpe foto's en ik ben er heel blij mee. Bovendien is hij ook een stuk betaalbaarder dan meteen een echte spiegelreflex.

2. Mijn favoriete vakantieland.

Hmm moeilijk. ik ben in veel landen geweest en hoop in de toekomst nog veel te bezoeken. Zoals Amerika en Parijs. Momenteel kom ik het liefst in Italiƫ. Met name om de betaalbare kleding en tassen, het lekkere eten en het mooie weer. Italiƫ I love you.

3. Mijn favoriete liedje.

Adele met Someone like you. Het is een heel mooi en gevoelig nummer met veel herkenning. Adele is sowieso mijn favoriete artiest omdat ze zo'n prachtige stem heeft en teksten zingt met zoveel waarheid.

4. Mijn favoriete parfum

The one van Dolce en Gabanna.


5. Mijn favoriete kledingstuk.

Een lekkere grote trui met een mooi printje of zacht stofje waar je in kunt verdrinken, heerlijk!

6. Mijn favoriete film.

Love Actually. Vooral nu met kerst heerlijk romantisch.

7. Mijn favoriete spreuk.


8. Mijn favoriete telefoon.

Eigenlijk staat Samsung wel op 1. Het zijn fijne toestellen die ook nog goed betaalbaar zijn. Ze zijn ook vertrouwd en als je ze eenmaal hebt wijk je niet snel af naar iets nieuws.

9. Mijn favoriete boek.

Sophie Kinsella met Ken je me nog? en Love actually is als boek ook erg leuk om te lezen.


10. Mijn favoriete inspirator.

Oei dat is moeilijk. Ik denk dat veel mensen mij tegelijk inspireren. Ik denk dat mijn ouders mijn grootste inspiratie zijn. Ondanks dat het leven niet altijd makkelijk is geweest voor ze hebben ze altijd doorgezet en steunen ze mijn zus en mij door dik en dun in alles. Ik zou ze niet kunnen missen, en zijn een belangrijke factor in mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten