zaterdag 28 december 2013

Mijn kerst in sfeerbeelden

Gister kwam ie online, de video over mijn kerst. Verschillende bekenden keken dit korte filmpje van drie minuten al. Ik maakte elke dag video's en foto's van de dingen die ik at en de kleding die ik droeg. Vandaag laat ik jullie op dit blog ook kennis maken met mijn Youtube kanaal.

Lang heb ik jullie er niks over verteld, echter was het ook geen geheim. Je kon met gemak mijn kanaal vinden.

Ik upload dus ook regelmatig video's. Toch loop ik er ook niet echt mee te koop. Meestal als klasgenoten er achter komen, ga ik er niet zo diep op in. Terwijl ik video's uploaden wel heel leuk vind!

Ik had eerst veel meer video's, maar heb er ook een aantal verwijderd uit schaamte misschien wel. 


Willen jullie mijn kerst bekijken?


1 opmerking: